Опубліковано Залишити коментар

В’язкість масла

Завдяки своїй важливій ролі у функціонуванні двигунів та механізмів в різних галузях промисловості, в’язкість масла є однією з ключових характеристик, яка варто більш детально дослідити. Від автомобільних двигунів до промислових машин і обладнання, розуміння цього параметру є критичним для забезпечення ефективності та тривалості роботи механізмів.

В’язкість моторного масла – це його здатність утримувати та змащувати двигун при різних температурах. Ця характеристика визначає, наскільки товсте або тонке масло залишається при різних умовах. Щоб зрозуміти маркування в’язкості, важливо розглянути два основних параметри: зимову в’язкість та в’язкість при високих температурах.

  1. Зимова в’язкість (W): Перше число на маркуванні вказує на зимову в’язкість масла. Це число допомагає визначити, як швидко масло може прокачуватися при низьких температурах. Чим менше це число, тим легше масло потрапляє в рух при низьких температурах. Наприклад, в’язкість 5W є меншою за в’язкість 10W, що означає кращу здатність до прокачування при холоді.
  2. В’язкість при високих температурах: Друге число в маркуванні вказує на в’язкість при високих температурах. Це число визначає, наскільки стійкою є в’язкість масла при підвищених температурах. Чим више це число, тим більше товсте масло залишається при високих температурах. Наприклад, в’язкість 40 є більшою за в’язкість 30.

Одна з найпоширеніших систем маркування в’язкості – це система SAE (Society of Automotive Engineers). Наприклад, масло з маркуванням 10W-40 має зимову в’язкість 10 та в’язкість при високих температурах 40.

Важливо пам’ятати, що вибір відповідної в’язкості масла залежить від кліматичних умов, типу двигуна та рекомендацій виробника автомобіля. Використання правильного масла сприяє ефективності двигуна та тривалості його служби.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *